20 Kasım 2012 Salı

Andriy Shevchenko



Dün Milano'da eski takım arkadaşları Paolo Maldini, Filippo Inzaghi, Ibrahim Ba ve Angelo Carbone ile öğle yemeğinde bir araya gelmiş. Malum Sheva aktif futbolu bıraktı ve siyasete atılacağını söyledi. Ama bu siyaset işine girmesinin en az bir iki yıl alacağını, bu süre zarfında da bol bol seyahat edip izleyebildiği kadar futbol maçını izlemek istediğini belirtmiş.


Tabi konu Milan olunca, forvet hattı sorulmadan geçilmemiş. Özellikle son dönemlerde dikkat çeken El Shaarawy'in performansı sorulmuş..

Gelen sorular üzerine Shevchenko;
''Bundan sonra aktif olarak futbol oynamayacağım. Artık kendime ve aileme vakit ayırmak istiyorum. Bundan sonra sık sık yurtdışına çıkıp maçları takip etmek istiyorum. Milan'a olan bağlılığımdan dolayıda çokça İtalya'da olacağım.''

Milan kulübünü ziyaret edip, Adriano Galliani ile görüşen Sheva;
''Milan hergün büyüyor ve gelişiyor. Her dönem yeni ve genç oyuncular katılıyor. Zor durumdan çıkabilmek içinde ellerinden gelini yapıyorlar. Özellikle ön planda olan El Shaarawy çok iyi bir oyuncu. Bundan bir kaç ay önce onu tanımyordum, fakat son oynadığı ve gol attığı Napoli maçını izledim. Özellikle ikinci golde ki hareketi muazzamdı. Hedefleri olan bir oyuncu ve bunu Milan ile birlikte başarmak için elinden geleni yapıyor. Ben oyuncuları mukayese etmeyi sevmiyorum ama El Shaarawy benzeyen bir oyuncuda tanımıyorum açıkcası..''

Silvio Berlusconi'nin El Shaarawy'nin saçlarını kestirmesini istemesinede, ''bilmem benden hiç öyle birşey istemedi, belki onun saçlarını kıskanıyordur'' diye cevap vermiş..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder